روش ترکیب بازی های Beasty Bar با یکدیگر

روش ترکیب بازی های beasty bar

یکی از ویژگی های مثبت و به شدت هیجان انگیز بازی Beasty Bar، امکان ترکیب کردن سه نسخه از این بازی با یکدیگر است که در کمتر بازی دیگری وجود دارد. با این کار می توانیم از حیوان های هر نسخه ای که دوست داریم در بازی خودمان استفاده کنیم و دسته کارت کاملا اختصاصی برای خودمان بسازیم. روش ترکیب کردن این 3 نسخه با یکدیگر در ویدیو زیر نمایش داده شده است.

 

ویدیو روش ترکیب بازی های Beasty Bar با یکدیگر

برای ترکیب کردن کارت های بازی های Beasty Bar با یکدیگر اول باید تمامی کارت های از یک رنگ را جدا کنید. سپس در دسته کارت 12 تایی که می خواهید برای خود بسازید، فقط و فقط از هر عدد، 1 کارت را اتتخاب کنید. مثلا کارت شماره 12 را در نظر بگیرید. در نسخه اول شیر، در نسخه دوم کرگدن و در نسخه سوم فیل قدرت 12 را دارند.

شما می توانید فقط یکی از این حیوانات را در دسته کارت اختصاصی خود قرار دهید. سپس برای بقیه عدد ها هم به همین شکل، 1 حیوان را انتخاب کرده و سپس تمامی کارت های انتخاب نشده را به جعبه بازی برگردانید. 12 کارت باقی مانده، دسته کارت شما در طول بازی خواهد بود. سپس به طور عادی آن ها را بر زده و بازی خود را انجام دهید.

قبل از شروع بازی می توانید توافق کنید که موش تاسمانی با قدرت 0 در بازی شما حضور داشته باشد یا خیر.

هم چنین توجه کنید که دیگر مثل قبل تعداد حیوانات وارد شده به کافه، برنده بازی را مشخص نخواهد کرد. بلکه شما باید امتیازات هر حیوانی که وارد کافه شده است را جمع کرده و بیشترین امتیاز برنده بازی خواهد بود. امتیازات هر حیوان در پشت دفترچه بازی درج شده است.

بازی کافه حیوانات یا Beasty Bar اولین تولید بازی نوین بود که در سال 1398 عرضه و روانه بازار شد و در حال حاضر هر 3 نسخه از این بازی با بهترین کیفیت تولید و در فروشگاه بازی نوین و تمامی فروشگاه های معتبر سراسر کشور عرضه می شود.

شما می توانید سری بازی کافه حیوانات را با گارانتی 12 ماهه بازی نوین از اینجا تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی

روش انجام بازی beasty bar 3

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

در این ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3 یا Beasty Bar 3 به شما آموزش داده شده است. اگر با بازی های دیگر این سری آشنایی دارید، می توانید فقط قسمت معرفی حیوانات را مشاهده کنید.

5 دیدگاه

  1. سلام
    خیلی خوب می شد اگه قابلیت های حیوانات رو روی کارتها درج می کردید
    وسط بازی هی رفتن و دفترچه رو خوندن بی مزه می کنه بازی رو

  2. احسان علی میر

    میشه توانایی کارت های نسخه دو وسه رو یه یک ویدیو بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *