قوانین و شرایط بازگردانی کالا

یکی از اهداف اصلی ما در زمان تاسیس بازی نوین، حمایت از مشتری در تمامی مراحل ثبت سفارش بوده و امیدواریم قوانین زیر به ما برای رسیدن به این هدف کمک کند.

– سایت بازی نوین و تمامی محصولات آن بر اساس قانون تجارت مصوب جمهوری اسلامی ایران است و خرید از بازی نوین به منزله پذیرفتن تمامی قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران می باشد.

– سایت بازی نوین با دریافت مجوز معتبر از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ( Enamad ) در بستری امن و قانونمند تجارت می کند و هر لحظه از زمان پاسخگو به مشتریان خواهد بود.

– خریدار موظف است در زمان تحویل کالا از شرکت حمل و نقل ( پست، پیک یا روش های دیگر) کالای خود را با مشخصات درج شده در فاکتور دریافت شده مقایسه کند و در صورت وجود هر گونه مغایرت یا آسیب فیزیکی یا ظاهری ( شکستگی، له شدگی های شدید و ….) از دریافت کالا خودداری کند. دریافت کالا به منزله تایید صحت سلامت فیزیکی و صحیح بودن فاکتور ارسالی می باشد.

– ارسال کالا بعد از تایید سفارش مشتری در اسرع وقت انجام می شود. روز های تعطیل رسمی که در تقویم رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، به منزله تعطیلی بخش فروش بازی نوین می باشد و ارسال کالا در این زمان به اولین روز کاری رسمی تاخیر خواهد خورد.

– بازی نوین تلاش می کند که اطلاعات دقیقی از محصول قابل فروش ارایه دهد. همچنین سعی بر این است که عکس های قرار داده شده از کالا، منطبق با همان نسخه ای باشد که قرار است به فروش برسد ولی وجود اشکال غیر قابل اجتناب است. در این مواقع برای دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید با بخش فروش بازی نوین تماس گرفته و جزییات را با آن ها بررسی کنید.

– در صورت درج اشتباه قیمت، بازی نوین این حق را برای خود قائل است که در هر زمانی قبل از ارسال کالا، سفارش را لغو کرده و حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ پرداختی مشتری را به حساب مبدا عودت دهد. همچنین در مواقع استثنایی ممکن است که موجودی انبار با موجودی نشان داده شده بر روی سایت برابر نباشد که در این حالت نیز سفارش لغو شده و برای کسب تکلیف با مشتری تماس گرفته خواهد شد.

– مسئولیت تحویل کالا به شرکت حمل و نقل، بر عهده بازی نوین می باشد و از آن به بعد تمامی مسئولیت ها از جمله تاخیر در ارسال، مفقودی و خسارت های احتمالی بر عهده شرکت حمل نقل می باشد. لازم به ذکر است که تمامی کالا های ارسالی از طریق شرکت های مجاز به دست خریدار خواهد رسید و بیمه آن بر عهده بازی نوین می باشد و تیم بازی نوین در این مراحل مشتری خود را تنها نخواهد گذاشت.

– توجه شود که تنها مرجع رسمی اطلاعات سایت بازی نوین، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام بازی نوین می باشد. همچنین تماس با مشتری فقط از طریق تماس تلفنی از شماره های شرکت و یا ایمیل رسمی بازی نوین به آدرس Info@bazinovin.ir می باشد.

تمامی تلاش مجموعه بازی نوین این است که محصولی بدون عیب و نقص را به مشتری ارایه دهد ولی خطای انسانی همیشه وجود دارد. با شرایط تعویض کالا آشنا شوید.

تلاش مجموعه بازی نوین بر این است که در محیطی به دور از نگرانی و با ارایه اطلاعات مورد نیاز پیرامون محصول، سفارش مشتری خود را به دست وی برساند.
در این بین در صورت هرگونه نارضایتی از سمت مشتری، بازی‌نوین حق بیان آن را در هر مرحله از فرآیند ثبت سفارش تا دریافت محصول برای مشتریان خود قائل بوده و در کمال احترام پیگیر نارضایتی مشتریان خود می‌باشد. لذا در کنار تلاش برای برطرف شدن مشکل، در هر زمان شنوای نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

در صورت عدم رضایت خریدار از کالای تحویل گرفته شده؛

  • هر گونه مشکلی در کالای دریافتی، باید تا 24 ساعت از زمان تحویل با بخش پشتیبانی بازی‌نوین مطرح شود.
  • برگرداندن کالا تنها در حالتی امکان پذیر است که کارتن آن موجود باشد.
  • موارد اضافه شده بر روی بسته‌بندی کالا شامل : چسباندن برچسب و یا نوشتن بر روی آن کالای دریافتی را از شرایط بازگردانی خارج خواهد کرد.
  • از آن جایی که جعبه اکثر محصولات از مقوای با استحکام ساخته شده، ممکن است در طول حمل محصول خوردگی های جزیی بر روی آن به وجود آید که در این حالت، کالای دریافتی مشمول بازگردانی نخواهد شد. البته خوردگی های شدید و یا پاره شدن جعبه کالا در هنگام تحویل به طور کامل شامل گارانتی است و در این حالت مشتری باید از دریافت کالا خودداری کند.

 

درصورتی که کالای دریافتی با مشخصات داده شده در سایت بازی‌نوین مغایرت داشته باشد؛

  • در صورتی که مغایرت کالای دریافتی با سفارش مشتری در لحظه تحویل مشخص باشد، مشتری باید از دریافت کالا خودداری کند.
  • در صورتی که پس از تحویل کالا و بدون باز کردن آن مشخص شود که کالای خریداری شده با اطلاعات سایت در تناقض است، مشتری باید ظرف زمان 24 ساعت این موضوع را با بخش پشتیبانی بازی‌نوین مطرح کرده تا هماهنگی های لازم به عمل آید.
  • در صورتی که پس از تحویل کالا و باز کردن بسته مشخص شود که اطلاعات سایت بازی‌نوین با کالای دریافتی در تناقض است، مشتری باید ظرف زمان 24 ساعت این موضوع را با بخش پشتیبانی بازی‌نوین مطرح کرده و هماهنگی های لازم به عمل بیاید. در این حالت تنها در صورتی که کارتن، بسته بندی و محتویات کالا به صورت کامل موجود باشد، شامل گارانتی خواهد بود.

 

انصراف از خرید

  • در صورت انصراف از خرید، مشتری باید پیش از ارسال کالا (که زمان ارسال به وی اطلاع داده خواهد شد) با بخش پشتیبانی بازی‌نوین تماس گرفته و انصراف خود را عنوان کند. در این حالت، حداکثر طی 48 ساعت کاری مبلغ پرداختی عودت خواهد شد.
  • در صورت دریافت کالا توسط مشتری طی مدت 7 روز، شخص می تواند این موضوع را با بخش پشتیبانی بازی‌نوین مطرح کرده و در صورت پلمپ بودن کالا، جنس را عودت دهد. در این حالت هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و بازی نوین پس از بررسی کالا، حداکثر طی 48 ساعت کاری مبلغ عودت داده خواهد شد.