ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

 

روش انجام بازی beasty bar 3

در این ویدیو روش انجام بازی Beasty Bar 3 را به شما آموزش داده ایم. بازی کافه حیوانات 3 آخرین نسخه و جدیدترین بازی از سری بازی های Beasty Bar 3 است که توسط بازی نوین تولید و عرضه شده است.

 

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

خرید بازی فکری Beasty Bar 3

در بازی Beasty Bar 3 مجددا قرار است که با حیوانات خود وارد کافه شویم. چیدمان بازی و طرز انجام بازی با نسخه های دیگر کافه حیوانات تفاوتی ندارد ولی نکته بسیار مهم و تفاوت اصلی این 3 نسخه با یکدیگر این است که حیوانات این نسخه پیچیده تر، جذاب تر و حرفه ای تر هستند.

حیوانات نسخه سوم کافه حیوانات، قدرت هایی دارند که چند کار همزمان انجام می دهند. مثلا هم در صف جلو رفته، هم حیوانات دیگر را حذف کرده و هم دستکاری های متفاوتی در صف انجام می دهند و انتخاب درست هر حیوان در زمان بازی کردن، بسیار مهم است.

نقطه قوت اصلی سری بازی کافه حیوانات امکان ترکیب کردن آن ها با یکدیگر است و می توانید یک بازی کاملا حرفه ای را تجربه کنید. در لینک زیر می توانید روش ترکیب این سری بازی را یاد بگیرید.

روش ترکیب بازی های Beasty Bar با یکدیگر

کیفیت نسخه های تولید شده بسیار بالاست و شما می توانید بازی های کافه حیوانات و بهترین بازی های فکری روز ایران را از فروشگاه اینترنتی بازی نوین تهیه کنید.

امیدواریم توانسته باشیم، روش انجام بازی کافه حیوانات 3 را به طور کامل به شما آموزش داده باشیم. برای دیدن روش انجام بازی های نسخه های دیگر، کافیست در سایت بازی نوین سرچ کنید.

مطلب پیشنهادی

بازی-abyss-conspiracy-universe

جعبه گشایی بازی Conspiracy Abyss Universe

در این ویدیو بازی Conspiracy Abyss Universe را جعبه گشایی کردیم و محتویات داخلی آن ها را به شما نمایش داده ایم.

2 دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر بازی کافه حیوانات ۳ چجوری پاندا میخواد تعادل ایجاد کنه ؟ وقتی کار تکرار شونده هم نداره و هروقت وارد بشه اخر صف قرار میگیره چطوری میتونه تعادل رو برقرار کنه؟
    در کافه حیوانات ۲ جوجه تیغی در هیچ صورتی حذف نمیشه مگه اینکه آخر صف قرار بگیره؟؟
    اگر بخواهیم کافه حیوانات ۱و ۲ رو باهم بازی کنیم ،حیوانی وجود نداره ک باعث حذف جوجه تیغی بشه؟

    • سلام و روز بخیر.
      پاندا ته صف قرار نمی گیره. می ذاریمش بین 2 حیوون دیگه.
      یکی از راه های حذف شدن جوجه تیغی قرار گیری در انتهای صف هست.
      حیوانی که بخواد حمله کنه بهش باعث حذف خودش میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *