روش های پیشرفت در بازی موبایل لجند

موبایل لجند یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین بازی‌های سبک موبا یا بازی‌های چندنفره بتل آرنای آنلاین است. پیشرفت در بازی موبایل لجند کار ساده‌ای نیست و نمی‌توان یک شبه به مهارت‌های کافی برای تبدیل شدن به یک پرو پلیر یا یک پلیر حرفه‌ای دست پیدا کرد. موبایل لجند به مهارت، استراتژی و کار گروهی نیاز دارد. اگر جزو بازیکنان تازه‌کار موبایل لجند هستید یا می‌خواهید در این بازی رنک خود را بالا ببرید، به نکاتی که در این راهنما برای پیشرفت در بازی موبایل لجند برایتان شرح می‌دهیم توجه کنید. البته لازم به ذکر است که خرید جم موبایل لجند خود نقش بسیار مهمی در پیشرفت و ارتقا سبک بازی شما دارد. جم موبایل لجند را می‌توانید با قیمت مناسب و امکان تحویل آنی از فروشگاه ونوم استور خریداری کنید.

درباره بازی موبایل لجند

موبایل لجند (Mobile Legend) یک بازی آنلاین چندنفره در سبک موبا است که در سال ۲۰۱۶ بر روی پلتفرم‌های موبایل منتشر شد. این بازی از زمان انتشار تا کنون طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و فن‌بیس‌های قدرتمندی در سراسر جهان برای این بازی ساخته شده‌اند. در ابتدای بازی موبایل لجند آموزش‌های جزئی به شما داده می‌شود. به‌علاوه، شما می‌توانید در مبارزات تمرینی با هیروهای مختلف تمرین کنید. اما بازی در مبارزات اصلی حس و حال دیگری دارد و قابل مقایسه با مراحل آموزشی نیست. شما در طول مسابقات موبایل لجند هیچ کمکی ندارید و تنها خودتان باید حریفان‌تان را شکست دهید.
این بازی مودهای متعددی دارد که هرکدام روش بازی خاص خود را دارند. در مبارزات موبایل لجند دو تیم پنج‌نفره که در یک مچ‌میکینگ رندوم با یکدیگر هم تیمی می‌شوند باید در یک بتل آرنا با هم مبارزه کنند. البته شما می‌توانید از دوستان‌تان نیز برای بازی دعوت کنید. مپ بازی موبایل لجند دارای سه لاین است که هر کاراکتر با توجه به نقش و کلاس خود در لاین‌ها بازی می کند. آنچه در موبایل لجند اهمیت دارد نابود کردن برجک‌های دشمن و در نهایت پایگاه اصلی تیم حریف است. در این میان می‌توانید با استفاده از اسکیل‌ها یا مهارت‌های خود از اکس‌پی، سکه و دیگر امتیازات بازی نیز بهره‌مند شوید. در بخش‌های بعدی روش‌های پیشرفت در بازی موبایل لجند را برایتان خواهیم گفت.د

در ساعات پیک یا شلوغی بازی نکنید

اگر می‌خواهید شانس بیشتری برای پیروزی در مبارزات موبایل لجند داشته باشید و فرصت استفاده از اسکیل‌هایتان را پیدا کنید، بهتر است در ساعاتی بازی کنید که اوج شلوغی و ترافیک کاربران در بازی نیست. بازی کردن در ساعاتی که تعداد کمتری از بازیکنان آنلاین هستند، تجربه بهتری از مچ‌میکینگ برای شما به دنبال خواهد داشت. در نتیجه شانس شما برای رویارویی با بازیکنان قدر و شکست‌ناپذیر کمتر می‌شود. از طرف دیگر، احتمال هم‌تیمی شدن با بازیکنان کم‌تجربه که با تیم همکاری نمی‌کنند نیز کاهش پیدا می‌کند.

از فارمینگ غافل نشوید

فارمینگ (Farming) را در موبایل لجند جدی بگیرید. این کار روشی مهم و کاربردی برای به دست آوردن طلا و اکس‌پی است. وارد کردن (Last Hit) به مینیون‌ها و هیولاهای جانگل شانس شما را برای به دست آوردن منابع و لول آپ سریع‌تر افزایش می‌دهد.
همیشه در یک اسوکاد پنج نفره بازی کنید
کار گروهی در موبایل لجند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر در یک اسکواد پج‌نفره قرار داشته باشید و به طور مداوم با یکدیگر بازی کنید، می‌توانید ارتباط بهتری با اعضای تیم برقرار کرده و هماهنگی بیشتری با هم داشته باشید.

همیشه با هیروهای متا بازی کنید

اگر جزو پلیرهای موبایل لجند هستید، باید همیشه اخبار را دنبال کرده و آپدیت باشید. شما باید از هیروهای متا در پچ منتشر شده باخبر باشید. این هیروها معمولا بسیار قوی هستند و وین ریت (Win Rate) بالایی دارند. به این ترتیب با بازی کردن با هیروهای متا می‌توانید شانس پیروزی بالاتری داشته باشید.

بازی با نقش ها و کلاس های مختلف را تمرین کنید

هرکدام از هیروهای موبایل لجند در کلاس خاص خود قرار می‌گیرند و نقش خاص خود را نیز در بازی دارند. اگر می‌خواهید در موبایل لجند پیشرفت کنید باید با نقش‌های مختلف هیروها آشنا باشید و خود را با سبک بازی آن‌ها وفق دهید. آشنایی با سبک بازی هیروها در کلاس‌های مختلف به شما کمک می‌کند بتوانید در صورت نیاز جای خالی یکی از هیروها را پر کنید. با هیروهای کلاس‌های مختلف تمرین کنید تا به یک بازیکن همه فن حریف تبدیل شوید.

مسیرها را در مپ موبایل لجند بشناسید

مپ بازی موبایل لجند دارای سه مسیر یا لین (Lane) است که هرکدام از هیروها با توجه به نقش‌شان برای یکی از این مسیرها در نظر گرفته شده‌اند. البته در کل تفاوت چندانی بین مسیرها وجود ندارند اما بازیکنان می‌توانند در هر مسیر منابع مختلفی را به دست بیاورند. برای مثال، مسیر بالا یا تاپ، مسیر طلا یا گلد لین (Gold Lane) نامیده شده و مسیر پایینی با نام اکس‌پی لین شناخته می‌شود. حرکت هیروهای موبایل لجند در مسیرهای مختلف دارای مزیت‌های گوناگونی برایشان خواهد بود. این مسیرها توسط جانگل یا همان جنگل از یکدیگر جدا می‌شوند. جانگل مناسب افرادی است که به کمین کردن و حملات پنهانی علاقه دارند.

نقش و کلاس کاراکترها را بشناسید

کاراکترهای موبایل لجند در کلاس‌ها و نقش‌های مختلف قرار می‌گیرند. برخی از آن‌ها جنگجویان قدرتمندی هستند و برخی دیگری برای نبردهای دوربرد و هیل کردن هیروهای دیگر ساخته شده‌اند. نقش هر کاراکتر مشخص می‌کند که در کدام مسیر عملکرد بهتری دارد.
میج‌ها یا جادوگرها برای لاین میانی ساخته شده‌اند؛ آن‌ها می‌توانند در لاین‌های بالایی و لاین اکس‌پی نیز کمک‌کننده باشند. فایترها مناسب لاین اکس‌پی هستند و با بازی در این لاین می‌توانند به سرعت لول خود را ارتقا دهند. مارکسمن‌ها در لاین گلد یا تاپ بهترین عملکرد را دارند زیرا به آیتم‌ها و تجهیزات خود احتیاج بیشتری پیدا می‌کنند. هیروهای اساسین مناسب کمین کردن و حمله‌های پنهانی هستند و همیشه جانگل را به مسیرهای دیگر ترجیح می‌دهند. زیرا جنگل محیطی است که می‌توانند در آن به‌راحتی از دید بازیکنان دیگر پنهان شوند. تانک‌ها و ساپورت‌ها در سراسر مپ حرکت می‌کنند و زمانی‌که هم‌تیمی‌هایشان به پشتیبانی نیاز داشته باشند به آن‌ها کمک می‌کنند.
برای پیشرفت در بازی موبایل لجند باید نقش و کلاس هر هیرو را در بازی بدانید تا در نحوه انتخاب مسیر و در نتیجه پیدا کردن برتری نسبت به حریفان خود موفق باشید.

با لاک‌پشت و لرد آشنا شوید

در طول بازی موبایل لجند، پلیرها با دو هیولا روبه‌رو می‌شوند. اگر بدانید این هیولاها به چه دلیل بر سر راه شما قرار می‌گیرند، می‌توانید از آن‌ها برای پیشرفت در بازی و پیروزی در مبارزات استفاده کنید.
لاک‌پشت تنها سه دقیقه پس از شروع بازی ظاهر شده و پس از هفت دقیقه ناپدید می‌شود. کشتن لاک‌پشت به هیرویی که آن را کشته قدرت بیشتری می‌دهد. لرد هیولای دیگری است که در بازی با او روبه‌رو می‌شوید و زمانی‌که او را شکست دهید در کنار شما با انمی مبارزه می‌کند. این هیولا تنها ۹ دقیقه پس از شروع بازی ظاهر می‌شود. البته لازم است بدانید که کشتن این هیولاها کار ساده‌ای نیست؛ به‌خصوص اگر جزو پلیرهای تازه‌کار باشید. شما می‌توانید زمان مبارزه با لرد و لاک‌پشت از هم تیمی‌های خود کمک بگیرید.

از اسکیل‌های هیروها به درستی استفاده کنید

سعی کنید پیش از آنکه وارد مبارزات اصلی موبایل لجند در مودهایی مانند کلاسیک و رنک شوید، در قسمت (Hero Training) با هیروهای مختلف تمرین کنید. به این ترتیب می‌توانید با مهارت‌ها یا اسکیل‌های هیروها و نحوه استفاده از آن‌ها آشنا شوید. به‌علاوه، شرح مهارت‌های هر هیرو در بازی نوشته شده است و با خواندن آن‌ها می‌توانید با این قدرت‌ها به‌خوبی آشنا شوید. برخی از هیروهای موبایل لجند دارای مهارت لاک آن (Lock On) یا قفل هستند. بنابراین نیازی ندارید برای ضربه زدن به انمی هدفگیری کنید. با این حال، برخی از پلیرها با هدفگیری دقیق و استراتژیک سعی می‌کنند بالاترین دمج ممکن را به انمی وارد کنند.

کلام پایانی

بازی موبایل لجند با محیط و گیم‌پلی جذاب و مهیج و داشتن کاراکترهای مختلفی از کلاس‌های گوناگون که هرکدام به جذابیت بازی اضافه می‌کنند، گیمرهای زیادی را به خود جذب کرده است. هر روز پلیرهای جدیدی به جمع گیمرهای موبایل لجند اضافه می‌شوند. بنابراین پیشرفت کردن در این رقابت سنگین کار چندان ساده‌ای نیست. در این راهنما برخی از بهترین روش‌های پیشرفت در بازی موبایل لجند را برای شما شرح دادیم تا با آمادگی بیشتری به مبارزات مهیج این بازی وارد شوید. اگر می‌خواهید چند قدم از بازیکنان هم سطح خود بالاتر باشید، خرید جم موبایل لجند شما را به هدف‌تان می‌رسد. جم موبایل لجند را می‌توانید با قیمت مناسب و در شرایط ایمن از وبسایت فروشگاه ونوم خریداری کرده و به صورت آنی تحویل بگیرید.

درباره ی مدیر سایت

مطلب پیشنهادی

الگوریتم اثبات سهام چیست؟ (Proof of Stake)

استیکینگ چیست؟ استیکینگ به زمانی گفته میشود که افراد توافق می کنند در ازای فرصتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *