جعبه گشایی بازی Conspiracy Abyss Universe

 

بازی-abyss-conspiracy-universe

در این ویدیو می خواهیم داخل جعبه گشایی بازی Conspiracy Abyss Universe را با یکدیگر داشته باشیم و ببینیم که در داخل جعبه این بازی چه چیزهایی وجود دارد.

 

جعبه گشایی بازی Conspiracy Abyss Universe

خرید بازی Conspiracy Abyss Universe

در بازی فکری Conspiracy Abyss Universe بازیکنان باید با استفاده از خاندان های متفاوتی که در بازی وجود دارد، یک مجلس سنا با قدرت تشکیل دهند. در هر دور از بازی بازیکنان تعدادی کارت از روی دسته کارت ها برداشته و سپس باید از بین آن ها فقط یک عدد را انتخاب کرده و به مجلس سنا خود اضافه کنند.

مجلس سنا به شکل یک مثلث برعکس که در ردیف اول 5 کارت، ردیف دوم 4 کارت، ردیف سوم 3 کارت و در نهایت در ردیف پنجم 1 کارت ساخته می شود و هر بار که کارتی را بر می داریم، به بالاترین ردیف اضافه می کنیم.

5 خاندان به 5 رنگ مختلف در بازی وجود دارد که از اعداد  الی 6 شماره گذاری شده اند. هر کدام از این کارت ها قدرت مخصوص به خود را دارند. مثلا یکی از آن ها به ما مروارید می دهد که در آخر بازی به امتیاز تبدیل شده و یا دیگری به ما کلید می دهد.

اگر 2 کلید یکسان به دست بیاوریم، می توانیم یکی از لوکیشن های بازی را باز کنیم. منظور از لوکیشن ها، کارت های کوچکی است که روش امتیاز گیری جدیدی به بازی اضافه می کند. هر کدام از این لوکیشن ها امتیاز زیادی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد و در طول بازی سعی می کنیم که لوکیشن های زیادی را باز کنیم.

 

روش انجام بازی Conspiracy

در هر دور از بازی، بازیکنی که نوبت وی است، باید انتخاب کند که 1 یا 2 یا 3 کارت بر می دارد. سپس به اندازه ای که انتخاب کرده از روی دسته کارت ها کارت رو می کند. در نهایت از کارت های رو شده فقط اجازه دارد که 1 عدد کارت را بردارد و مابقی کارت های رو شده، برای انتخاب بازیکنان بعدی باقی می ماند. از این به بعد بازیکنان بعدی یا می توانند کارت های رو شده از یک رنگ را بردارند یا از دسته کارت ها 1 الی 3 کارت انتخاب کرده و انتخاب کنند.

انتخاب از کارت های رو شده یک مزیت دارد و آن این است که وقتی از کارت های رو شده انتخاب می کنیم، همه کارت های از یک رنگ را بر می داریم. مثلا در این حالت می توانیم به جای 1 کارت تعداد 3 کارت برداریم و سریع تر می توانیم مجلس خود را تشکیل دهیم.

بازی زمانی به اتمام می رسد که یکی از بازیکن ها مجلس سنا خود را تشکیل داده باشد و در این حالت مابقی بازیکنان آخرین دور از بازی خود را بازی کرده و بازی به اتمام می رسد.

امتیاز بازیکنان شامل موارد زیر است:

  • بالاترین امتیاز از کارت های هر خاندان
  • امتیازهای اختصاصی از لوکیشن ها
  • درست کردن جناح های مختلف از خاندان ها

در نهایت بازیکنی با بیشترین امتیاز برنده بازی خواهد بود.

 

معرفی کامل تر بازی Conspiracy

قبلا در یک ویدیوی کامل بازی Conspiracy Abyss Universe را به شما معرفی کرده بودیم که می توانید این ویدیو را از لینک زیر مشاهده کنید و کاملا با بازی آشنا شوید:

معرفی و نقد بازی Conspiracy

همچنین برای خرید بازی Conspiracy و بازی های فکری دیگر هم می توانید به فروشگاه بازی نوین مراجعه نمایید و این بازی را با بهترین قیمت و ارسال رایگان تهیه نمایید. توجه کنید که بازی Conspiracy Abyss Universe در 5 جعبه متفاوت تولید شده که محتویات داخلی آن ها یکسان است ولی می توانید هر کدام از نسخه ها را به صورت دلخوان انتخاب کرده و سفارش دهید.

مطلب پیشنهادی

روش انجام بازی beasty bar 3

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

در این ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3 یا Beasty Bar 3 به شما آموزش داده شده است. اگر با بازی های دیگر این سری آشنایی دارید، می توانید فقط قسمت معرفی حیوانات را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *