مقایسه بازی EscapeBox با Exit

مقایسه بازی escapebox و exit

قطعا با اسم اتاق فرار آشنا هستید. شاید تجربه اتاق فرار را داشته باشید و شاید هم زمانی که این مطلب را می خوانید، یکی از کسانی باشید که عاشق اتاق فرارید. در بازی های اتاق فرار که یک نوع تجربه و بازی محیطی محسوب می شود، بازیکنان در یک فضا با یک داستان مشخص قرار می گیرند و باید با حل کردن سلسله معماهایی، داستان را کشف کرده و یا از محل فرار کنند. مثلا فرض کنید که شما به یک خانه جن زده فرستاده می شوید و 1 ساعت وقت دارید که از آنجا فرار کنید. حالا با درهای بسته با قفل های مختلف رو به رو می شوید و باید در زمان کوتاهی با حل کردن معماهای مختلف از محل بگریزید.

در بازی های EscapeBox و Exit قرار است که تجربه یک اتاق فرار را در یک بازی رومیزی کسب کنید. در این ویدیو قرار است که این دو بازی با سبک اتاق فرار را بررسی کنیم.

مقایسه بازی EscapeBox با Exit

در بازی EscapeBox داستان بازی از این قرار است که ویروسی ناشناخته ممکن است دنیا را نابود کرده و باید به همراه بقیه دانشمندان راهی برای مقابله با این ویروس بیابیم. در بازی Exit The Abandoned Cabin، بعد از خراب شدن ماشینتان، به دنبال سرپناهی برای شب می گردید و وارد کلبه ای می شوید ولی صبح متوجه می شوید که تمام درها قفل است و باید سریعا از محل بگریزید.

هر دو بازی شما را در یک محل یا محل های مختلفی قرار می دهند و از شما می خواهند که با حل معماهای مختلف سعی کنید که از محل خارج شوید.

هر دو بازی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و معماها سطح تنوع جالبی دارند و با اینکه این بازی ها یک بار مصرف هستند، ولی لذت حل کردن معماها و چالش هایی که در طول بازی برای شما قرار داده می شود، به شدت جذاب است.

شما می توانید بازی Exit The Abandoned Cabin را از فروشگاه بازی نوین در اینجا تهیه کنید.

 

مطلب پیشنهادی

روش انجام بازی beasty bar 3

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

در این ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3 یا Beasty Bar 3 به شما آموزش داده شده است. اگر با بازی های دیگر این سری آشنایی دارید، می توانید فقط قسمت معرفی حیوانات را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *