معرفی و نقد بازی زمستان فیمبل

معرفی-و-نقد-بازی-زمستان-فیمبل

تقریبا 1 ماه از عرضه بازی زمستان فیمبل گذشته و منتقدین نقدهای بسیار خوبی بر روی این عنوان تازه وارد داشته اند. در این ویدیو سعی کردیم که گیمپلی بازی را به شما نمایش دهیم و در مورد بازی و کیفیت کلی آن صحبت کنیم.

 

ویدیو معرفی و نقد بازی زمستان فیمبل

در این بازی استراتژی، به عنوان رهبر قبایل وایکینگی باید سعی کنیم که با استفاده به موقع از رهبران و نیروهای خود، مناطق مختلفی را صفحه بازی به کنترل خود در آوریم و سپس در پایان هر دوره امتیازات آن را به دست آوریم. برای به کنترل در آوردن هر منطقه، باید حواسمان به تعداد نیروهای هر بازیکن باشد و تعداد نیروهای خود را به درستی مدیریت کنیم.

در ابتدای هر دوره (بازی به صورت کلی از 3 دوره یا Age تشکیل می شود) یکی از خدایان مربوط به آن دوره رو شده و تغییراتی را در قوانین بازی می دهد. این تغییرات می تواند در جنگ های بین بازیکنان یا نوع حرکت نیروها در سطح زمین، تغییراتی ایجاد کند. سپس هر بازیکن باید یکی از کارت های فرماندهانی که در دست خود دارد را انتخاب کرده و سپس به صورت همزمان بازی کند. فرماندهی که عدد کمتری داشته باشد، اول بازی خود را انجام می دهد. کارهایی که در بازی انجام می شود شامل حرکت نیروها در زمین، اضافه کردن نیرو، جنگیدن و یا جا به جا کردن پایگاه اصلی هستند.

از تاسیس گروه همبردی و ورود آن ها به دنیای بردگیم، تقریبا 3 سال می گذرد و با عرضه 2 بازی به صورت همزمان سعی دارند در دنیای بردگیم ایران شناخته شوند. بازی دیگر این گروه با نام بساز بنداز، به زودی عرضه خواهد شد و شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در اینجا بببینید.

شما می توانید بازی زمستان فیمبل را از فروشگاه بازی نوین در اینجا تهیه کنید.

 


مطلب پیشنهادی

روش انجام بازی beasty bar 3

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

در این ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3 یا Beasty Bar 3 به شما آموزش داده شده است. اگر با بازی های دیگر این سری آشنایی دارید، می توانید فقط قسمت معرفی حیوانات را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *