خرید فالوور اینستاگرام چه تأثیری بر اکسپلور دارد؟

قدرت فضاهای مجازی و همچنین کارایی آنها در زندگی روزمره ما به قدری زیاد شده است که کمتر کسی با این برنامه آشنایی دارد و حداقل هر فرد یک برنامه در زمینه ارتباطات در گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده میکند ؛ سر دسته این برنامه که بی شک اینستاگرام می باشد توانسته جایگاه خود را بسیار بالا ببرد و رفته رفته ریشه زیادی در میان مردم ایجاد میکند .

امروزه کمتر کسی وجود دارد که از برنامه اینستاگرام بی خبر باشد و اکثر این افراد این برنامه بزرگ را نصب کرده و از آن استفاده می کنند ؛ اینستاگرام به علت داشتن ویژگی های خاص و همچنین توانایی برقراری ارتباط ساده با همه افراد حتی از مسیر دور توانسته محبوبیت فراوانی را میان مردم بدست آورد ، اکثر کاربران اینستاگرام علاوه بر اینکه از این برنامه برای ارتباط با دوستان و آشنایان خود استفاده می کنند برای وقت گذرانی و دیدن پست ها و استوری های سایر افراد نیز استفاده می کنند چرا که این برنامه فرصت تولید و به اشتراک گذاشتن محتواها را به ارمغان آورده است .

می دانید که امروزه اکثر افراد از این برنامه برای کسب درآمد و ایجاد دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند و همچنین دیگر نیازی نیست که بگوییم که افراد فعال در اینستاگرام به چه پیشرفت هایی رسیده اند چون با یک نگاه ساده به محتواهای به اشتراک گذاشته شده افراد به راحتی می تواند متوجه این موضوع شوید .

تاثیر خرید فالوور اینستاگرام بر اکسپلورر

اینستاگرام بخش بزرگی به اسم اکسپلور دارد که پست های افراد معروف و افرادی که فعالیت و محبوبیت زیادی در اینستاگرام دارند وارد این بخش می‌شود و شما به راحتی می تواند آنها را ببینید ورود به بخش اکسپلور اینستاگرام برای دسته از افرادی که از اینستاگرام کسب درآمد می کنند بسیار مهم می باشد و با ورود به این بخش می توانند تعداد کاربران زیادی را به خود جذب کنند .

اما موضوع هایی که برای ما مهم است و می خواهیم در این بخش آن را بررسی کنیم خرید فالوور می باشد می خواهیم بدانیم خرید فالوور اینستاگرام چه تأثیری بر اکسپلور دارد! اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید یه شما پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه ما باشید تا متوجه این موضوع شوید .

عوامل مهم ورود به اکسپلور اینستاگرام

عوامل مهم برای ورود به اکسپلورر

صدرصد زمانی که در حال خواندن این مقاله هستید به موضوع اینکه اکسپلور چیست آشنایی کامل دارید اما درباره نحوه ورود به اکسپلور و همچنین تأثیر خرید فالوور بر روی ورود به اکسپلور سوالات زیادی در ذهن شما مطرح شده است ، ابتدا می خواهیم به طور کلی عوامل تأثیر گذار که سبب ورود پست و یا حتی پیج به اکسپلور اینستاگرام میشود را به شما معرفی کنیم .

سیستم اینستاگرام بر اساس عواملی طرح شده است که قصد سرگرم کردن کاربران خود را دارد و اینکه کاربرانش مدت زمان زیادی را در اینستاگرام سپری کنند ، برای رسیدن به این هدف نیازمند بدست آوردن رضایت کاربران خود می باشد در نتیجه نمی تواند هر پستی را وارد اکسپلور اینستاگرام کند .

اینستاگرام تمامی موارد را سنجیده و پست های کاملا محبوب را وارد اکسپلور اینستاگرام می کند تا افراد بیشتر در این فضا سرگرم شوند برای همین است که وقت گذرانی در اینستاگرام برای بسیاری از افراد محبوب می باشد ، اینستاگرام برای اینکه تشخیص دهد پستی توانایی ورود به اکسپلور اینستاگرام را دارد الگوریتم مخصوصی را طراحی کرده است و این الگوریتم نرخ تعامل کاربران می باشد که نشان دهنده علاقمندی افراد به این موضوع و پست را نشان می دهد .

زمانی که نرخ تعامل بالا باشد یعنی رضایت کاربران بالا می باشد نسبت به این پست ، در ادامه اینستاگرام وقتی آمار بالا را می بیند که این آمار شامل لایک ، ویو ، کامنت ، فالوو، واچ تایم و… می باشد پست را تأیید کرده و وارد اکسپلور اینستاگرام می کند تا سایر کاربران نیز آن را ببینند و بعد از اینکه است وارد اکسپلور اینستاگرام میشود تمامی آمارهای شما بسیار بالاتر می روند و این به نفع شما و بیرنستان است .

خرید فالوور چه تأثیری بر ورود به اکسپلور دارد ؟

اگر فکر می کنید که با خرید فالوور فیک می توانید وارد اکسپلور اینستاگرام شوید سخت در اشتباه هستید چرا که فالوور فیک نه تنها باعث ورود شما به اکسپلور اینستاگرام نمیشود بلکه ممکن است آمار شما را بسیار پایین آورد و این به ضرر شما می باشد  پس چه مدل فالوور مناسب پیج می باشد .

هنگام خرید فالوور ابتدا باید به واقعی بودن فالوور ها کاملا توجه کنید و سپس اقدام به خرید فالوور کنید چرا که فالوور فیک معایبی برای پیج شما به همراه خواهد داشت .

اما چگونه خرید فالوور اینستاگرام از سایت های خرید فالوور اینستاگرام سبب کمک به ورود به اکسپلور می شود ابتدا باید بدانید که فالوور های خریداری شده به صورت غیر مستقیم تأثیر می گذارند و مهم ترین فاکتور برای شما حتما حتما تولید محتوا باکیفیت و اصولی می باشد چرا که شما حتی اگر فالوور را نیز خریداری کنید اما محتوای مناسب نداشته باشید آمار بالایی نیز نخواهید گرفت بلکه نرخ تعامل شما پایین تر می آید و این به ضرر صفحه شما خواهد بود .

اگر بعد از خرید فالوور ها فعالیت منظم و مستمر در صفحه خود داشته باشید به دنبال این کار فالوور های ارگانیک زیادتری را بدست می آورید و همین موضوع سبب رشد پیج شما میشود پس تنها به خرید فالوور اکتفا نکنید و تولید محتوا را کاملا جدی بگیرید .

نکات مهم بعد از خرید فالوور اینستاگرام

دانستید که فالوور های فیک خریداری شده به صورت مستقیم در ورود شما به اکسپلور نقش ندارند چرا که آنها توسط ربات ها اضافه میشوند و هیچ ریکشنی به پست های شما نخواهند داشت اما کمکی که به شما می کنند این است که افراد با دیدن تعداد بالای فالوور های شما ترغیب به دنبال کردن شما و دیدن پست هایتان میشوند و در ادامه اگر از محتوای شما خوششان آمد و باب میل آنها بود لایک و کامنت می گذارند و بدین ترتیب آمار صفحه شما بالاتر می رود و شانس ورود به اکسپلور را خواهید داشت و حتی می توانید با جلب اعتماد فروش بیشتری را نیز تجربه کنید  ، اما چند نکته مهم وجود دارد که بعد از خرید فالوور باید به آنها توجه کنید که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد .

نکات مهم بعد از خرید فالوور اینستاگرام

استفاده کردن از تبلیغات

بعد از اینکه فالوور های اینستاگرام را خریداری کردید تبلیغات نیز انجام دهید ، برای اینکه میان تعداد فالوور ها و تعامل پیج هماهنگی ایجاد کنید نیازمند انجام تبلیغات هستید تا فالوور های فعال وارد صفحه شما شوند و میان تعداد فالوور های پیج با میزان آمار ها هماهنگی ایجاد کنند .

حمایت از پیج های همکار

در مرحله دوم اگر پیج های هم حوزه خود را مشاهده کردید باید با آنها همکاری لازم را داشته باشید و با آنها تعامل داشته باشید برای مثال آنها را فالوو کنید ، در زیر پست های آنها کامنت ها بگذارید و حداقل امکان از کامنت های قابل پین شدن استفاده کنید تا افراد زیادی کامنت شما را دیده و وارد صفحه شما شوند ، همچنین با ایجاد تعامل با همکاران خود حمایت متقابل نیز خواهید شد و آنها برای جبران کار شما به صفحه شما سر زده و شما را حمایت می کنند .

استفاده کردن از شات متقابل

برای اینکه خرید فالوور بر روی پیج شما تأثیر مثبت داشته باشد می توانید از شات کردن نیز استفاده کنید ، به عبارتی با پیج همکار خود تقریبا در یک رده قرار دارید با هم ارتباط گرفته و پیج های دیگری را در استوری خود شات کنید تا مخاطبان جدیدی را به دست آورید و آمار صفحه تان بالا برود .

پست مشترک

می توانید حتی از ویژگی های اینستاگرام همچون پست مشترک نیز بهره بگیرید ، یکی از ویژگی های خاص اینستاگرام این است که دو پیج می توانند یک پست مشترک در صفحه خود آپلود کنند در این زمان هم فالوور های شما و هم فالوور های پیج همکار پست شما را دیده و آمار صفحه شما بالاتر خواهد رفت .

برقراری ارتباط با مخاطبان

بعد از اینکه اقدام به خرید فالوور کردید برای اینکه جلوی افت آمار را بگیرید باید ارتباط خود را با مخاطبان پیج و دنبال کنندگان خود افزایش دهید و بیشتر از قبل ارتباط خود را با آنها افزایش دهید ، مثلا می توانید پاسخ کامنت پست های تان را بدهید ، در دایرکت با آنها ارتباط بگیرید و از مشکلات آنان پرسیده و پاسخ دهید .

نتیجه گیری

ورود به اکسپلور اینستاگرام برای بهتر دیده شدن پیج ها الزامی می باشد اما می توان از  ترفندها نیز برای ورود و افزایش آمار های صفحه استفاده کرد و به راحتی وارد اکسپلور شد ، اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام برای صفحه خود دارید ابتدا نوع مناسب آن را انتخاب کنید در نهایت اقدام های لازم و ضروری بعد از خرید را نیز انجام داده و به آنها توجه کنید تا راحت تر بتوانید فالوور ارگانیک بیشتر را بدست آورید .

وبسایت متا فالوور بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

درباره ی مدیر سایت

مطلب پیشنهادی

الگوریتم اثبات سهام چیست؟ (Proof of Stake)

استیکینگ چیست؟ استیکینگ به زمانی گفته میشود که افراد توافق می کنند در ازای فرصتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *