اطلاع رسانی مهم

***پست موقتی***

با سلام و روز بخیر.

در هفته اخیر و با قطع شدن اینترنت، راه های ارتباطی ما با شما عزیزان قطع شده و امکان اطلاع رسانی از شرایط موجود فروشگاه بازی نوین را نداشتیم. به لطف خدا در هفته اخیر با همان سرعت و جدیت قبلی فروشگاه بازی نوین توانست فعالیت خود را ادامه داده و در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد.

از تمام دوستان عزیزی که در هفته گدشته با تماس تلفنی و اس ام اس جویای احوال ما شده بودند، تشکر می کنیم. لازم به ذکر است است که شماره تماس زیر همچنان در دسترس می باشد و شما عزیزان می توانید و به صورت تلفنی یا اس ام اس سوالات خود را از ما بپرسید:

09215946748

 

به روز رسانی 1:

  • با توجه به قرار گرفتن سرورهای ما بر روی شبکه ملی اطلاعات هیچ مشکلی بابت ثبت سفارش وجود ندارد و شما می توانید سفارش های خود را در فروشگاه ما ثبت کنید.
  • بازی One night Ultimate Werewolf بر اساس زمان بندی داده شده برای تمامی دوستانی که در دیجیکالا پیش خرید انجام داده بودند، ارسال شده است. هم چنین این بازی برای فروش در فروشگاه ما نیز عرضه شده و شما می توانید سفارش خود را از اینجا ثبت کنید.
  • همچنین ارسال این بازی به تمام فروشگاه های سراسر کشور انجام شده است و می توانید بازی One Night Ultimate Werewolf را از فروشگاه های بازی فکری شهر خود درخواست کنید.
  • همکاران عزیز و گرامی هم می توانند سفارشات خود را از طریق شماره موبایل ذکر شده انجام داده و در اسرع وقت دریافت کنند.
  • هم چنین ویدیو روش انجام بازی One Night Ultimate Werewolf نیز تهیه شده که به زودی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

به روز رسانی 2:

ویدیو روش انجام بازی One Night Ultimate Werewolf صبح امروز در آپارات آپلود شده ولی به دلیل مشکلات نامشخص، پخش نمی شوند. در حال رایزنی با پشتیبانی آپارات برای رفع این مشکل هستیم.

*این پست در طول زمان به روز رسانی خواهد شد. لطفا سوالات خود را در قسمت نظرات عنوان کنید و در اسرع وقت به آن ها پاسخ خواهیم داد.*

 

درباره ی مدیر سایت

مطلب پیشنهادی

معرفی بازی ghost writer

معرفی بازی Ghost Writer

در این پست بازی Ghost Writer معرفی شده و در مورد روش انجام بازی و زمان عرضه آن توضیح داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *