راهنمای خرید ظرف چرمی

یکی از جذاب ترین محتویات موجود در بردگیم ها، توکن های بازی هستند. انواع توکن های چوبی، مقوایی و پلاستیکی  در ابعاد و شکل های مختلف که علاوه بر زیبایی بصری، می تواند برای کسانی که اصلا با بردگیم آشنایی ندارند هم جذاب باشد و نقطه شروع خوبی را برای وردو به دنیای زیبای بردگیم ها به وجود آورد.

البته همه این چیزهای قشنگ یک نکته بسیار منفی دارد. خسیس بودن تولید کننده ها و شاید سیاست های تولید شرکت های اروپایی و آمریکایی باعث شده است که از هر توکن فقط به همان اندازه در جعبه باشد که مورد نیاز است. پس اگر شما فقط یک توکن را گم کنید، تقریبا با یک معضل بزرگ مواجه هستید. چون نه توکن یدکی وجود دارد که بتوانید آن را جایگزین توکن گم شده کنید و نه می توان بی خیال توکن گم شده شد.

در این مراحل تنها راه حل موجود ( با توجه به گران بودن بازی ها ) استفاده از دکمه ها و لوازمی است که در خرازی ها می فروشند. این ها به کنار این توکن های زیبا آنقدر کوچک هستند که لحظه ای غفلت و ضربه و افتادن آن از روی میز می تواند وقت با ارزش شما را برای پیدا کردن آن ها به خود اختصاص دهد. وضعیت برای ما ایرانی ها که بدتر نیز هست. همان فرش های زیبایی که زیر پایمان می اندازیم و دارای نقش و نگارهای زیبا و دل فریب است ( و باعث شده اروپایی میلیون ها دلار خرج واردات این فرش ها به کشور خود کنند. ) با رنگ های مختلفی که در خود دارند، راه را برای استتار توکن ها در خود به وجود می آورند و در نهایت شما باید به دنبال کماندو ( توکن) هایی بگردید که با ظرافت خاصی مخفی شده اند.

راه حل چیست؟ ما بهترین راه حل ممکن را برای شما فراهم کرده ایم.

 

ظرف توکن

ظرف های توکن محلی هستند برای قرار دادن توکن ها. جنس های مختلفی برای این ظرف ها در نظر گرفته شده و در حال حاضر مدلی که ما در بازی نوین موجود کرده ایم، مدل چرمی است که در دنیا طرفداران بی شماری دارد. نمونه آن ها را می توانید در صفحه جانبی در منوی اصلی ببینید.

ظرف های توکن شامل 3 سایز 12، 15 و 17 سانتی متر هستند که عکس این 3 مدل در کنار یکدیگر در پایی قرار داده شده است:

ظرف-توکن-1

ظرف توکن در 3 سایز پر شده با واگن های Ticket to Ride

 

چه سایزی بگیریم؟

در جواب به این سوال باید گفت کاملا بستگی به بازی دارد. در بسیاری از بازی ها سایز 12 جواب کار شما را می دهد ولی اگر توکن های شما کمی بزرگ باشد، سایز 15 را باید تهیه کنید. مثلا به عکس زیر دقت کنید:  ظرف-چرمی-سایز-12

ظرف چرمی سایز 12 پر شده با واگن های Ticket To Ride

همان طور که می بینید واگن ها کاملا ظرف را پر کرده اند و تقریبا از ظرف لبریز شده اند. البته بعد از چند دور بازی این مشکل بر طرف می شود.

ظرف-چرمی-سایز-15

ظرف چرمی سایز 15 پر شده با واگن های Ticket To Ride

این حالت بهتر از حالت قبلی است و واگن ها برای این ظرف مناسب تر به نظر می آیند.

ظرف-چرمی-سایز-17

ظرف چرمی سایز 17 پر شده با واگن های Ticket To Ride

در سایز 17 فضای خالی زیادی وجود دارد و برای این بازی انتخاب مناسبی نیست.

عکس های بیشتری در پایین همین صفحه از ظرف های دیگر قرار داده شده است که می توانید ببینید.

 

جنس و تنوع رنگ؟

از نظر جنس کیفیت این ظرف ها حرف ندارد. از 2 نوع چرم گاو و چرم بز برای تولید این ظرف ها استفاده شده است. دکمه ها در بهترین جای ممکن و به بهترین شکل ممکن جا گذاری شده اند. در حالت باز شده، امکان حمل آسان این ظرف ها وجود دارد پس می توان این ظرف ها را در دسته Portable قرار داد.

از نظر تنوع رنگ، 13 نوع رنگ داریم که البته بیشتر رنگ ها از جنس چرم بز هستند و چرم گاوی تنوع کمتری دارد. پس با خیال راحت می توانید بازی های خود را با رنگ این ظرف ها ست کنید.

دوخت این چرم ها به بهترین شکل ممکن انجام شده و زدگی در آن وجود ندارد. آستر کار هم در نوع چرم بز وجود دارد که شکل بسیار زیبایی را به کار نهایی داده است.

شما برای تهیه این ظرف ها می توانید به صفحه جانبی مراجعه کنید و بعد از انتخاب مدل مورد نظرتون، تنوع رنگی دلخواهتون رو از لیست انتخاب کنید.

تنوع-رنگی-ظرف-چرمی

 

در هر صورت هر سوالی که دارید همینجا از ما بپرسید و در اسرع وقت به شما جواب خواهیم داد.

 

مطلب پیشنهادی

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام از خدمات پرفروش و پرطرفدار مای ممبر است. خرید لایک اینستاگرام تضمینی …

4 دیدگاه

  1. درود بر شما و سایتتون، برای بازی Takenoko کدوم سایز رو باید بگیریم؟

  2. سلام قیمت ظرف ها چند ؟ و برای سفارش کدوم قسمت باید بریم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *