ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 1

 

روش انجام بازی کافه حیوانات 1 بازی نوین

در این ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 1 را به شما آموزش داده ایم و قدرت تمامی حیوانات و تمامی اتفاقاتی که در طول بازی می افتد را به شما نشان داده ایم.

بازی کافه حیوانات 1 یکی از بهترین بازی های کارتی ایرانی است که توسط بازی نوین تولید شده و بازیکنان باید در آن سعی کنند که حیوانات خود را وارد کافه کرده و امتیاز جمع کنند. البته این کار به سادگی نیست و باید هل داده شدن، زخمی شدن و خورده شدن در صف را تحمل کنند تا بتوانند وارد کافه شوند.

 

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 1

خرید بازی کافه حیوانات 1

روش انجام بازی بسیار ساده است.

به هر بازیکن یک دسته کارت از یک رنگ یکسان بدهید. هر بازیکن کارت های خود را بر زده و 4 کارت رویی را به دست خود اضافه می کند.

4 کارت مربوط به دربان کافه، حذف از صف، کافه حیوانات و زباله دانی را پیدا کرده و در مرکز زمین به صورتی قرار دهید که بین کارت های دربان کافه و حذف از صف حداقل 5 کارت جا شود.

بازی از بازیکنی شروع می شود که لباس رنگارنگ تری داشته باشد. هر بازیکن در نوبت خودش 5 کار زیر را به ترتیب انجام می دهد:

  • یک کارت از دست خود بازی کرده و وارد صف می کند. اگر صفی وجود نداشته باشد، کارت بازی شده در کنار دربان کافه قرار می گیرد و یک صف جدید تشکیل می شود.
  • قابلیت کارتی که بازی شده اجرا می شود.
  • به کارت هایی که درون صف قرار دارند نگاه می کنیم و کارت هایی که علامت تکرار شونده دارند، مجددا از قابلیت خود استفاده می کنند.
  • اگر طول صف به 5 کارت رسیده بود، 2 حیوان اول صف وارد کافه شده و 1 حیوان آخر صف از بازی حذف می شود.
  • بازیکن یک کارت به دست خود اضافه می کند.

سپس نوبت بازیکن بعدی می شود. بازی همینطور ادامه پیدا می کند تا اینکه همه بازیکنان کارت های خود را تمام کنند و بازی به اتمام برسد. بازیکنی برنده بازی است که امتیاز بیشتری را از حیواناتی که وارد کافه کرد است، دریافت کند. امتیازات هر حیوان در پشت دفترچه نوشته شده است.

 

نسخه های دیگر کافه حیوانات

سری بازی های کافه حیوانات دارای 2 نسخه دیگر هستند که امکان بازی کردن به صورت تنهایی نیز دارند. یعنی شما می توانید فقط بازی کافه حیوانات 2 را تهیه کرده و بازی کنید و نیازی به نسخه های 1 و 3 ندارید. در هر نسخه از کافه حیوانات تعداد 12 حیوان کاملا جدید قرار داده شده که قابلیت های متفاوتی دارند و حرفه ای شدن با آن ها لذت خاصی را به سری بازی های کافه حیوانات می دهد.

شما می توانید بازی کافه حیوانات 2 و کافه حیوانات 3 را از طریق لینک های زیر تهیه کنید:

خرید بازی کافه حیوانات 2

خرید بازی کافه حیوانات 3

همچنین امکان ترکیب کردن 3 نسخه از بازی های Beasty Bar نیز وجود دارد که می توانید در ویدیو زیر روش ترکیب کردن این 3 نسخه را مشاهده کنید.

روش ترکیب بازی های Beasty Bar با یکدیگر

 

 

مطلب پیشنهادی

روش انجام بازی beasty bar 3

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

در این ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3 یا Beasty Bar 3 به شما آموزش داده شده است. اگر با بازی های دیگر این سری آشنایی دارید، می توانید فقط قسمت معرفی حیوانات را مشاهده کنید.

10 دیدگاه

  1. لیلا نعمتی

    اگر آفتاب پرست از موش تقلید کنه چه اتفاقی برای موش میوفته؟

    • احتمالا منظورتون موش تاسمانی هستش. دقیقا قدرت موش تاسمانی رو تقلید می کنه و اول خودش میره جلوی صف و بعد همه کارت هایی که در صف هستند، بر می خورن و به صورت تصادفی پشت آفتاب پرست قرار می گیرن.

  2. علی عباسی

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بپرسم داخل کافه حیوانات یک
    شیر فقط در صورت وجود میمون می‌ره اول صف یا اگه میمونی هم نباشه این کار رو انجام میده و سوال دیگه هم اینه اگه داخل بازی ترکیبی از شیر استفاده بشه اعداد ۴ حکم میمون رو دارند یا خیر
    باتشکر

    • سلام و روز بخی.
      خیر هر موقع که شیر رو بازی کنیم، اگر شیر دیگری در صف نباشه، میره جلوی صف. حالا اگر میمونی در صف باشه هم حذف میشه.
      در بازی ترکیبی فقط شیر می تونه میمون ها رو فراری بده نه هر کارتی با قدرت 4

  3. سلام. در نسخه قدیمی بیستی بار روش پیشرفته به چه شکل بازی میشه؟

  4. روش پیشرفته اینجوریه که قبل از شروع بازی ۴ کارت رو به انتخاب خودمون از دسته کارت خارج می کنیم و با ۸ تا کارت باقیمونده بازی می کنیم و برنده کسیه که با امتیاز بیشتری وارد کافه شده باشه درسته؟

    • با روش پیشرفته باید قبل از بازی مشخص کنید که برنده رو چه طوری میخواین‌تعیین کنید. چون الان فقط روش امتیازدهی رو برای زازی در نظر میگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *