معرفی 3 بازی ضد کرونا

در این ویدیو معرفی 3 بازی ضد کرونا را برای شما انجام داده ایم. زمان زیادی از شیوع ویروس کرونا می گذرد و بازی کردن در جمع های بزرگ به خاطر خطر شیوع ویروس کرونا کمتر پیشنهاد می شود.

معرفی 3 بازی ضد کرونا

در این پست 3 بازی ضد کرونا را به شما معرفی کردیم که هم از نظر هیجان و هم از نظر تم قطعا می تواند توجه شما را جلب کند.

 

معرفی 3 بازی ضد کرونا

هر 3 بازی معرفی شده در این پست جز بهترین بازی های دو نفره ایران می باشد.

در بازی Mr Jack Pocket که نسخه حمع و جور بازی Mr Jack است، یکی از بازیکنان در نقش کارآگاه شرلوک و بازیکن دیگر در نقش مستر جک قرار می گیرد و در طول بازی شرلوک باید سعی کند که مستر جک را از بین 9 مظنون تشخیص داده و دستگیر کرده و مستر جک هم باید با فرار در کوچه پس کوچه های منطقه وایتچپل از دست کارآگاهان بگریزد. بازی در طول 8 راند انجام می شود. قبلا برای روش انجام بازی Mr Jack یک ویدیو درست کرده بودیم که می توانید در اینجا مشاهده کنید.

هم چنین برای خرید بازی Mr Jack Pockt می توانید به فروشگاه بازی نوین مراجعه نمایید.

بازی دوم این لیست بازی Jaipur است. در بازی Jaipur سعی می کنیم با خرید و فروش و مبادله کالاهای مختلف، یک دست کامل از کالاهای یکسان در دست خود ایجاد کنیم و سپس بفروشیم. هر چه کالاهایی که می فروشیم بیشتر باشد، امتیاز بیشتری دریافت خواهیم کرد.

بازی Jaipur یکی از بهترین بازی های 2 نفره ای است که در بازار ایران وجود دارد و شما می توانید این بازی مهیج را از اینجا تهیه نمایید.

بازی سوم این لیست، بهترین بازی دو نفره تولید شده در ایران و بازی Targi است. در بازی Targi بازیکنان در نقش رهبران دو خاندان از قبیله تارگی که در شمال آفریقا زندگی می کند، قرار می گیرند. بازیکنان باید با کنترل کردن مسیرهای تجاری مهم و به دست آوردن نمک، فلفل و خرما قدرت خاندان خود را زیاد کرده و یک خاندان قدرتمند بسازند. در طول بازی کارت های قبیله زیادی به خاندان ما اضافه می شود که هر کدام از این کارت ها، یک ویژگی جدید به خاندان ما اضافه می کند.

مثلا ممکن است در هر دور بتوانیم 1 سکه طلای اضافه به دست بیاوریم و یا نیازی نباشد دیگر به سارق باج دهیم.

قبلا بازی تارگی را معرفی کرده بودیم و روش انجام بازی را نیز برای شما توضیح داده بودیم. شما می توانید بازی Targi را از فروشگاه بازی نوین در اینجا تهیه نمایید.

همچنین اگر دوست دارید بدانید که بازی به چه صورتی انجام می شود، می توانید ویدیو زنگ بازی آن را از اینجا مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی

روش انجام بازی beasty bar 3

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

در این ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3 یا Beasty Bar 3 به شما آموزش داده شده است. اگر با بازی های دیگر این سری آشنایی دارید، می توانید فقط قسمت معرفی حیوانات را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *