زنگ بازی One Night Ultimate Werewolf

 

در این ویدیو، زنگ بازی One Night Ultimate Werewolf را برای شما قرار داده ایم.

ویدیو زنگ بازی one night ultimate werewolf

بازی One Night Ultimate Werewolf یکی از بهترین بازی های نقش مخفی و سریع است که در سال 1399 توسط بازی نوین تولید و روانه بازار شد. از ابتدای عرضه این بازی سعی داشتیم که ویدیو زنگ بازی آن را برای شما ضبط کنیم ولی متاسفانه افت و خیز شیب کرونا برنامه ما برای ضبط این ویدیو جذاب عقب انداخت.

 

زنگ بازی One Night Ultimate Werewolf

خرید بازی One Night Ultimate Werewolf

در بازی One night Ultimate Werewolf بازیکنان در نقش دو جناح روستایی و گرگینه ها قرار می گیرند. هدف روستایی ها مشخص است، فقط یک گرگینه را پیدا کرده و بکشند و برنده بازی شوند. هدف گرگینه ها نیز مشخص است، مخفی بمانند.

در ابتدای بازی به ازای بازیکنان، یک نقش انتخاب شده و در نهایت 3 نقش اضافه نیز به بازی اضافه می شود. مثلا برای بازی 4 نفره، باید 7 نقش انتخاب کرد. سپس نقش ها بین بازیکنان پخش شده و 3 نقش اضافه در مرکز زمین قرار داده می شود. بعد از اینکه همه بازیکنان نقش خود را دیدند، شب شروع شده و هر بازیکن باید در شب کار به خصوص نقش خود را انجام دهد. مثلا دزد می تواند کارت یکی از بازیکن ها را دیده و با کارت خود جا به جا کند یا پیشگو می تواند کارت یکی از بازیکن ها را ببیند. بعد از اینکه فاز شب به اتمام رسید، ممکن است نقش بعضی از بازیکنان عوض شده باشد و چیزی نباشند که در ابتدای بازی، بوده اند.

مثلا ممکن است کسی در ابتدای بازی گرگینه باشد ولی در شب کارت وی با کارت یک روستایی عوض شود. نقش هر کسی چیزی است که الان در مقابل وی است و امکان دیدن نقش را ندارد و باید بر اساس صحبت هایی که بازیکنان در طول روز با هم انجام می دهند، متوجه شود که چه نقشی دارد و برای کدام یک از جناح ها باید بازی کند.

در طول روز بازیکنان می توانند در مورد کارهایی که شب گذشته انجام دادند، صحبت کنند و یا بلوف بزنند. می توانند اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. پس از صحبت کردن، بازیکنان باید رای گیری کنند که چه کسی گرگینه است. هر بازیکن می تواند فقط به یک نفر اشاره کند و به وی رای دهد. بازیکنی با بیشترین رای کشته شده و کارت خود را رو می کند. اگر بازیکن کشته شده:

  • روستایی باشد: گرگینه ها برنده می شوند.
  • گرگینه باشد: روستایی ها برنده می شوند.

بازی One Night Ultimate Werewolf یک بازی نقش مخفی و سریع است که نیازی به گرداننده ندارد. این بازی با حداقل تعداد بازیکن یعنی 3 نفر قابل بازی است و می توان تا 10 نفر نیز در بازی شرکت کنند. شما می توانید این بازی را از فروشگاه بازی نوین خریداری کنید.

بازی One Night Ultimate Werewolf یک برادر کوچکتر به نام One Night Ultimate Daybreak یا سپیده دم یک شبه دارد که این بازی هم داستان مشابه با بازی گرگینه یک شبه دارد ولی 13 شخصیت جدید در این بازی قرار داده شده است. هر کدام از این شخصیت ها قدرت متفاوتی دارند. علاوه بر اینکه می توانی بازی One Night Ultimate Daybreak را به تنهایی بازی کرد، امکان ترکیب این بازی با یکدیگر نیز وجود دارد.

شما می توانید برای خرید بازی One Night Ultimate Werewolf به اینجا مراجعه نمایید.

 

مطلب پیشنهادی

روش انجام بازی beasty bar 3

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

در این ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3 یا Beasty Bar 3 به شما آموزش داده شده است. اگر با بازی های دیگر این سری آشنایی دارید، می توانید فقط قسمت معرفی حیوانات را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *