تفاوت نسخه قدیمی و جدید بازی Beasty Bar

 

تفاوت نسخه های قدیمی و جدید بازی کافه حیوانات

 

در این ویدیو 2 نسخه قدیمی و جدید بازی Beasty Bar یا کافه حیوانات را با یکدیگر مقایسه کردیم و به شما نشان داده ایم که چه تغییراتی در این نسخه ها رخ داده است.

بازی Beasty Bar یا کافه حیوانات یک بازی کارتی برای 2 الی 4 نفر است که در آن باید سعی کنیم با استفاده از قدرت های حیوانات خود وارد کافه شویم. برای این کار کافیست که در یک صف قرار بگیریم و هر بار که طول صف به 5 حیوان برسد، 2 حیوان ابتدای صف وارد کافه شده و 1 حیوان انتهای صف از بازی حذف می شود.

حیوانات بازی Beasty Bar علاقه زیادی به ماندن در صف ندارند و هر طوری که شده سعی می کنند که در صف جلو بروند. برای این کار از قابلیت های خود استفاده می کنند. مثلا اسب آبی با قدرت خود، به جلوی صف حرکت می کند و همه رو پس می زند و یا طوطی یکی از حیوانات صف را حذف کرده و به جلو می رود. زرافه با لنگ های دراز خود، از بالای سر حیوانات جلو می زند و شیر هم چون سلطان جنگل است، هیچوقت در صف نمی ایستد و مستقیما به جلوی صف می رود.

 

ویدیو تفاوت نسخه قدیمی و جدید بازی Beasty Bar

خرید بازی Beasty Bar 

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، تفاوت های زیادی بین 2 نسخه قدیمی و جدید بازی Beasty Bar وجود دارد. بیشتر این تفاوت ها به خاطر تجربه بیشتر بازی نوین در تولید بازی با کیفیتی بهتر بوده است.

نسخه ابتدایی بازی Beasty Bar یا کافه حیوانات در سال 1398 تولید شد و سپس در سال 1400 هر 3 نسخه از بازی Beasty Bar یا کافه حیوانات با هم تولید شده تا امکان ترکیب کردن بازی های Beasty Bar با یکدیگر هم به وجود بیاید.

به طور کلی 2 نسخه قدیمی و جدید بازی Beasty Bar تفاوت های زیر را با هم دارند:

  • اندازه جعبه جدید کمی کوچکتر شده و به سایز جعبه اصلی نزدیک تر شده است.
  • کیفیت چاپ جعبه به طور کلی افزایش یافته و کناره های جعبه از لحاظ گرافیکی چشم نواز تر شده است.
  • اندازه کارت های نسخه جدید نسبت به نسخه قدیمی کمی کوچکتر شده تا راحت تر بتوان آن ها را بر زد و بازی کرد.
  • کیفیت چاپ کارت های جدید نسبت به کارت های قدیمی به دلیل بازطراحی رنگ ها و مدل ها افزایش یافته است.
  • کارت های دربان کافه، حذف از صف، کافه حیوانات و زباله دانی به صورت پشت و رو طراحی شده و دیگر نیازی به جا به جا کردن کارت ها تا زمان پیدا کردن کارت درست نیست و فقط کافیست که کارت ها بر گردانیم.
  • با توجه به تغییر روش امتیاز گیری در نسخه 2020، روش امتیاز گیری جدید در هر 3 نسخه از بازی های Beasty Bar اضافه شد. در روش قبلی بازیکنی برنده بازی می شد که بیشترین تعداد حیوان را وارد کافه کرده بود ولی در روش جدید که از نسخه 2020 به بازی اضافه شده بود، هر کارت دارای یک امتیاز منحصر به فرد بود و بازیکنان باید با جمع کردن امتیازات حیواناتی که وارد کافه کردند، برنده را مشخص کنند.

امیدواریم که در این ویدیو توانسته باشیم تمامی نکات مهم را به شما نشان داده باشیم.

شما می توانید با استفاده از لینک های زیر و کلیک کردن بر روی عکس بازی ها، سری بازی های Beasty Bar را از فروشگاه اینترنتی بازی نوین با بهترین قیمت تهیه کنید.

خرید بازی کافه حیوانات نسخه اولخرید بازی beasty bar 2خرید بازی beasty bar 3

مطلب پیشنهادی

روش انجام بازی beasty bar 3

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

در این ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3 یا Beasty Bar 3 به شما آموزش داده شده است. اگر با بازی های دیگر این سری آشنایی دارید، می توانید فقط قسمت معرفی حیوانات را مشاهده کنید.

2 دیدگاه

  1. سلام ممنون بابت کانال بسیار خوبتون لطفا اگه امکانش هست یه گپ تایم در مورد بازی گریت وسترن تریل بگذارید چون من در خرید این بازی شک دارم گپ تایم های قبلی شما برای خرید بازی واقعا به من کمک کرد ممنون

    • سلام ممنون از شما. برنامه های گپ تایم که دیگه گرفته نمیشه ولی برای بازی گریت وسترن تریل یه ویدیو جداگانه درست می کنیم و بازی رو معرفی می کنیم بهتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *