بازی Ethnos معرفی و نقد

 

معرفی و نقد بازی فکری ethnos

بازی Ethnos یک بازی کنترل منطقه است و در این پست سعی کردیم آن را به شما معرفی و سپس نقد کرده ایم.

در این بازی بازیکنان باید با استفاده از نژاد و قدرت های مختلفی که دارند، سعی کنند تسلط خود را بر دنیای اتنوس بیشتر کرده و مناطق مختلف را تحت کنترل خود در آورند و با کسب امتیاز در 3 دوره متفاوت، برنده بازی شوند.

در این ویدیو در ابتدا روش انجام بازی را به صورت خیلی خلاصه به شما یاد دادیم و سپس در مورد گیم پلی بازی صحبت کردیم و به طور دقیق آن را بررسی کرده ایم.

 

ویدیو معرفی و نقد بازی Ethnos

همانطور که دیدید بازی Ethnos یک بازی استراتژی متوسط است که شما می توانید با خانواده به راحتی بازی کنید. این بازی شباهات زیادی به بازی Ticket To Ride دارد. شما با استفاده از کارت های بازی سعی می کنید کنترل خود را بر مناطق مختلف افزایش دهید و امتیاز بگیرید. کارت هایی که بازی می کنید، متعلق به نژادهای مختلف هستند و شما می توانید از قدرت نژادهای مختلف نیز در طول بازی استفاده کنید.

در جعبه بازی 12 نژاد مختلف قرار داده شده و در هر بازی فقط 6 نژاد استفاده می شوند و تکرار پذیری بازی به دلیل وجود نژادهای مختلف بسیار بالا است.

اگر تجربه بازی Ethnos را دارید حتما در قسمت نظرات، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد بازی Ethnos دارید، می توانید به سایت BGG مراجعه نمایید.

برای خرید انواع بازی فکری، بازی رومیزی و بردگیم هم می توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

همچنین برای خرید بازی Ethnos نیز می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

برای دیدن بقیه ویدیو های ما نیز به اینجا مراجعه فرمایید.

مطلب پیشنهادی

روش انجام بازی beasty bar 3

ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3

در این ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات 3 یا Beasty Bar 3 به شما آموزش داده شده است. اگر با بازی های دیگر این سری آشنایی دارید، می توانید فقط قسمت معرفی حیوانات را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *